Sunday, February 7, 2010

Hukum Lepas Wuduk Pegang Kote.

Pegang "KOTE" sama macam pegang cuping telinga - Albani.

Antum-antum semua mesti kenal dengan gambar di atas. Kalau dalam bahasa biasa ia dipanggil "KOTE". Jadi ana nak ulangkaji semula, apakah hukumnya samada batal wuduk atau tidak jika kita pegang "KOTE" kita. Untuk mendapatkan jawapannya ana ada selitkan dalam kuliah ana seperti di bawah dalam minit ke 5.15-5.30.



Dalam kuliah ana di atas juga ana ditanya oleh kaum Hawa tentang penggunaan minyak wangi berakohol.Ana galakkan mereka pakai sebab ana suka sangat dengan bau-bauan yang mengghairahkan.Cuma ana belum ditanya lagi oleh kaum Hawa ini jika mereka yang pegang "KOTE" ana, batal tak wuduk?
Pengalaman ana sewaktu "KOTE" atau "TELUR" ana gatal sewaktu berwuduk, ana tak ada masalah nak garu sebab tak batal kalau ikut Syeikh Albani.Kan mudah tu, kalau gatal atau tersalah parking boleh kita betulkan walaupun dalam keadaan berwuduk.Kemudian kalau kaum-kaum Hawa nak warnakan rambut dengan warna kuning ke, merah ke, ana cukup suka sebab nampak seksi sikit.Kalau kaum Hawa ni datang kuliah ana, pakailah wangi-wangi barulah syok ana nak mengajar.Dilain kuliah ana akan cari hadis-hadis Albani yang best-best ok.

No comments:

Post a Comment